2013/03/19

Blogg och jobb i dvala.
























Hej,

Ni som med jämna eller ojämna mellanrum tittar in på min blogg märker att den ligger i dvala under vinterhalvåret! Tyvärr kommer bloggen och mitt företag att fortsätta ligga i en slumrande dvala under stora delar av detta året. Anledningen är att jag sköter mitt eget trädgårdsföretag på fritiden och är nu mitt uppe i en omfattande husrenovering och ombyggnad av vår familjs hus vilket kommer att ta mycket av den fritiden i besittning. Jag känner helt enkelt att det är för mycket belastning och kommer därför att vara återhållsam med uppdrag under 2013. Det är inte helt stängt så hör gärna av Er om ni har önskemål om hjälp men det kan bli så att jag får tacka nej vilket kommer att göra ont i själen, men jag vill kunna göra ett 100% jobb när jag väl åtar mig något.

Men 2014 kommer jag tillbaka med full kraft det kan jag lova!

 Pin It

1 kommentar:

samson sa...

Nä,man kan inte hinna med allt
ha det så bra
maggan